Ve Vašem podnikání si jistě uvědomujete, že tradiční a nejvíce "viditelné" elementy Vaší zákaznické propozice jako jsou parametry produktu, cena, kapilarita a výběr prodejních kanálů či kreativita marketingové komunikace jsou v dnešním světě globálních dodavatelů a důmyslných partnerských modelů stále jednodušeji napodobitelné.

K vytvoření dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody je dnes nutné sázet na elementy, které jsou na první pohled očím skryty: reputace firmy, její kultura, vnímání značky, nebo důkladná znalost potřeb a preferencí každého jednotlivého zákazníka a schopnost jej oslovit s nabídkou šitou na míru. Tyto elementy jsou mnohem robustnější a v krátkodobém horizontu prakticky nenapodobitelné, o to složitější je však jejich dosažení.

Pokud se zabýváte otázkou jak tyto "nehmatatelné" elementy do Vaší firmy implementovat, jste na správné adrese. Náš tým je složen ze zkušených seniorních manažerů, kteří se rozhodli s Vámi podělit o své zkušenosti z vedení největších východoevropských firem.